Intenția de a vinde mașina poate fi justificată în două moduri - dacă mașina este obosită și când sunt planificate reparații costisitoare, pentru care, din diverse circumstanțe, nu ești pregătit. Și fără nicio îndoială, este necesar să „tăiați capetele” rapid dacă ambele aceste necazuri v-au depășit peste noapte. În caz contrar, vor acumula mult mai mult.

De regulă, cele mai costisitoare lucrări de reparații cu mașina implică înlocuirea celor mai importante mecanisme - motorul, cutia de viteze și părțile caroseriei. Majoritatea șoferilor se confruntă cu un mare stres psihologic și neliniște dacă, după o diagnoză complexă, li se recomandă revizuirea unității de alimentare, schimbarea cutiei de viteze sau încep să-i sperie cu riscul de distrugere a unor componente ale caroseriei din cauza ruginii. În aceste cazuri, proprietarii de mașini au deseori dorința de a transfera rapid toate problemele pe alți umeri.

Motorul

În multe mașini, reparația capitală a motorului poate costa mai mult de 10 mii de euro, iar cel mai mic cost al acestui tip de reparație în Moldova este de 700 -1 000 euro. Simptomele unei astfel de probleme sunt următoarele: consum crescut de lubrifiant pentru motor, fum gri de la evacuare, calcar pe bugii, putere redusă a unității de putere, ralanti plutitori, consum de combustibil ridicat.

O altă opțiune eficientă pentru revizia motorului este înlocuirea completă cu altul. Dar aceasta este o metodă extrem de costisitoare. O altă modalitate este achiziționarea unui motor de contract, dar și acesta va avea o sumă mare pe lista de cheltuieli.

Transmisiunea

Utilizarea completă a transmisiei la fel se va încheia cu necesitate urgentă de revizuire majoră sau înlocuirea acestui mecanism. Oricare ar fi, dar această procedură va fi destul de costisitoare. Semnele unei probabile defecțiuni a cutiei de viteze: apar adesea smucituri în procesul de trecere la o altă treaptă de viteză, care devine mult mai vizibilă în timp, precum și urme de grăsime, presiune scăzută, supraîncălzire, întârzieri vizibile la comutarea modurilor, blocarea mecanismului în aceeași viteză.

Caroseria

Din păcate, orice apariție de rugină pe componentele caroseriei unei mașini ar trebui considerată ca un fel de origine a unei boli cronice periculoase. Apariția coroziunii este cea mai riscantă în locurile cu acces slab la aer, unde, în prezența condensului, rugina crește și mai mult. În plus, vor trebui efectuate reparații costisitoare ale caroseriei dacă sunt deteriorate rezervelor de putere. Adesea, rugina apare pe zonele crestate ale corpului care au apărut în timpul unui accident. Prin urmare, de obicei majoritatea încearcă să scape cât mai curând posibil de mașinile accidentate (cu elementele caroseriei deteriorate).

Citeşte mai mult

Începe să câștigi chiar acum

Alegeți oricare dintre cele 340 de categorii de pe site-ul nostru
și profită de posibilitățile platformei noastre chiar acum
Crează un cont
Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.